دوستت دارم

دوستت دارم

به اندازه زیبایی درختان پر شکوفه....

   ....دوستت دارم!

           ....قسم به حقیقت دنیا....

                 قسم به راز گل سرخ

                     قسم به زیبایی بنفشه ها

                         قسم به تنهایی هام

                              دوستت دارم!!!

 



نظرات شما عزیزان:

بهنام
ساعت12:44---28 شهريور 1394

برای دوست داشتنت



محتاج دیدنت نیستم ...



اگر چه نگاهت آرامم می کند



محتاج سخن گفتن با تو نیستم ...



اگر چه صدایت دلم را می لرزاند



دوست دارم بدانی



حتی اگر کنارم نباشی ...



باز هم ، نگاهت می کنم ...



صدایت را می شنوم....



همیشه با منی


اسماعیل
ساعت18:57---22 مرداد 1394
خیلی زیبا بود ایووول

آرین
ساعت18:29---22 مرداد 1394
چه زیبا مینویسید وبلاگ شما زیباست

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 4 مرداد 1394برچسب:, ] [ 20:24 ] [ (Zahra(Lover of Mrs.Fatehi ]
[ ]